یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد

 

 

 

یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 

با ظرفیت ۲۷ فوت یکی از یخچال فریزرهای باکیفیت و به صرفه اسنوا است که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

یخچال فریزر بالا اسنوا با رتبه مصرف انرژی +A جزو یخچال فریزرهای کم مصرف است که کمپرسور آن از نوع کمپرسورهای پربازده (High Efficiency) با 20 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است. یخچال اسنوا مدل SN3-2027 دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) است که مواد غذایی را بدون برفک تازه و خنک نگه می دارد.

این محصول مجهز به آبسردکن مخزنی است که توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک می کند و دردسر لوله کشی آب را از بین می برد و همچنین مجهز به یخساز مکانیکی پورتابل (دستی) است. 

وجود سیستم سرمایش Metal Cooling در یخچال 2027 اسنوا با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری ‌های محفظه دسترسی سریع شده و مهم تر از همه سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی این محصول امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد.

از دیگر امکانات ویژه یخچال فریزر 27 فوت اسنوا مدل 2027 سرمایش سریع یخچال و فریزر، فیلتر هوای داخلی نانوکربن، گردش هوای سه بعدی و کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی می باشد.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این یخچال‌های فریزر این است که می‌توانند مواد غذایی شما را کاملاً سالم و با طراوت بالا نگهداری کنند. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در طول زمان آسیب چندانی به آن‌ها وارد نشود. ویژگی مهم دیگری که این محصولات دارند این است که مصرف انرژی آن‌ها در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار پایین‌تر است. به همین علت شما با خرید یخچال فریزر بالا پایین اسنوا S3-0275 و استفاده از این یخچال‌ها می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. سیستم جلوگیری از برفکی که در این یخچال‌ها به کار رفته است باعث می‌شود تا هیچ‌گونه برفکی در این محصولات به وجود نیاید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که این یخچال‌ها دارند این است که در کنار کیفیت بالایی که به شما ارائه می‌دهند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. همین قیمت مناسب نیز باعث می‌شود تا خرید آن‌ها از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه باشد.

 یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027

یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا در حوزه لوازم خانگی برودتی می باشد، این یخچال از نوع فریزر بالا بوده و از طراحی بسیار زیبا و جمع و جوری بهره می برد.  رده مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 دارای رتبه A+ می باشد. این رده نشان دهنده پایین بودن مصرف انرژی دستگاه بوده است.وجود 2 محفظه جداگانه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات که کمک می کند تا کاربر بطور منظم انواع مواد غذایی را در یخچال جاگذاری کند تا تداخل مواد غذایی باعث پایین امدن کیفیت و تداخل مواد با هم و در نتیجه مانع پایین امدن کیفیت مواد غذایی می شود.گنجایش یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 در حدود 27 فوت می باشد و برای یک خانواده متوسط مناسب می باشد. کمپرسور موجود در این یخچال فریزر از نوع نسل جدید High Efficiency می باشد، این کمپرسور دارای قدرت سرماسازی بالا بوده و از گازهای بدون ضرر برای زمین و محیط زیست تغذیه می شود. از سیستم های موجود در یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 می توان به سیستم سرمایش هوشمند ، سیستم بهینه سازی ساختار مواد و همچنین وجود فیلتر جاذب اتیلن اشاره کرد. این یخچال فریزر از سری NEW MORANO بوده و تولید جدید این شرکت بحساب می آید. مواد اولیه مرغوب در ساخت این یخچال استفاده شده است که انواع استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه تولید و مونتاژ را ادر اختیار دارد و از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

 

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

 

مزایای یخچال اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری جالب و شیک
  • طراحی دقیق
  • سنسور اندازه گیری دما
  • دستگاه یخ ساز
  • پانل های رابط کاربری خارجی

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند. 

 

سوالات متداول

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

اسنوا برندی ایرانی و از زیر مچموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است. یخچال فریزر اسنوا هم در ایران تولید و مونتاژ می‌شوند.

دوام یخچال اسنوا چگونه است؟

کیفیت یخچال اسنوا و امکانات و قابلیت‌های آن نسبت به قیمت آن رضایت اکثر مشتریان را در پی داشته است.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،قیمت یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،خرید یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: